Kan jag boka på ett extra dygn/natt?

Jag vill boka en vistelse hos er på 4 ev 5 nätter. Är det möjligt?

Kommentarer

  • Hej Cathrin,
    och tack för en bra fråga. Det gläder oss att du är intresserad av att boka in er skidsemester hos oss!

    Fyra nätter är möjligt att boka om du väljer perioden söndag-torsdag.
    Du har även möjlighet att boka fyra alternativt fem nätter om du bokar samma vecka som du planerar att besöka Kläppen. Önskar du komma på exempelvis en onsdag kan du boka på ett eller fler extra dygn från måndagen - i mån om bokningsbara stugor

    För att boka extra dygn måste du kontakta vår bokningsavdelning via 0280-96200 alternativt via bokning@klappen.se

    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort