Kan jag boka transport av väskor och skidutrustning om jag åker kollektivt till Kläppen?

Hej!
Om man kommer med buss, finns det någon möjlighet att få kört upp väskorna/skidorna uppför värstingbacken?
Christina

Kommentarer

  • Hej Christina!
    Tack för din fråga. Kul att du kommer hit till Kläppen.

    Med ett giltigt Skipass eller en enkelbiljett kan du ta gondolen upp till Tranantorget. Gondolen stannar precis intill Hotell Kurbits. Skipass och biljett finns till försäljning online, alternativt på plats i våra Skipass-automater eller skiduthyrningen som ligger i nära anslutning till busshållplatsen.

    Hoppas det hjälpte. Ha en fortsatt fin dag!
    Kläppen Ski Resort