Vad gäller vid köp av kombikort?

Hej!
Jag försöker läsa mig till men hittar inget direkt svar.
Vi har tänkt åka längd en dag och alpint en annan. Går det att köpa kombikort för det som splittat mellan de dagarna? Att spårkortet gäller den ena dagen och skipasset den andra om ni förstår

Elena

Kommentarer

  • Hej Elena!

    När du köper ett kombikort gäller både skipasset och spårknappen samtidigt för alla dagar som du bokat. Du behöver alltså inte välja vilken dag du åker längd alternativt alpint utan kan mixa hur du vill. Du kan exempelvis åka längd på morgonen och alpint på eftermiddagen under samma dag. Helt upp till dig.

    Hoppas det gav svar på frågan annars får du höra av dig igen.
    Kläppen Ski Resort