Vart hämtar jag ut spårknappen när jag bokat kombikort?

När man laddar kombikort på nätet, var får man tag på  den sk knappen?

Kommentarer

  • Hej Annelie,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att besöka vår anläggning!

    När du laddar ett kombikort via nätet kommer Skipassladdningen att aktiveras per automatik när du passerar spärren i liften. Spårknappen kan du hämta ut på Hotell Kurbits reception.
    Min rekommendation är att du letar upp det aktuella bokningsnumret, för extra snabb hantering.

    Om du önskar kan vi lägga ut spårknappen i ett kuvert, vänligen meddela oss det via info@klappen.se alt. 0280-96200

    Önskar dig en fortsatt trevlig fredag,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort