Finns det planritning på stugorna i Kläppbacken?

Hej Kläppen
Er det muligt at få en plantegning over husene i Kläppbackan (for eksempel nr. 736) ? Det ville hjælpe meget, for det er ikke så nemt at se på billederne, hvor meget plads der er på de enkelte værelser.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Lise

Kommentarer

  • Hej Lise,
    och tack för att du kontaktar oss. Det gläder oss att du planerar att boka en stuga i Kläppbacken till vintern!

    Vi har planritning på Nedre Kläppbacken (300-stugorna) med inte på Övre Kläppbacken som du är intresserad av. Bäst uppfattning om yta får du via bilderna på onlinebokningen.

    Bilderna nedan är på Nedre Kläppbacken, stuga 367.

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt, antingen i den här tråden eller till vår bokningsavdelning: bokning@klappen.se alt. +46280-96200

    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka//

    Kläppen Ski Resort