Jeg vil gerne købe mit eget sæt langrendsski og -støvler. Er det muligt i din butik?

Jeg vil gerne købe mit eget sæt langrendsski og -støvler. Er det muligt i din butik? Hvordan er udvalget? Vi ankommer den 23/12 sidst på dagen. Er butikken åben d. 24/12? Eller er det bedre, at jeg stopper på vej derop? Jeg er nybegynder - har stået i 8 dage. Højde 178cm, 69kg - skal Lobe Vasaløbet i 2022

Kommentarer

  • Hej Søren,
    och tack för att du hör av dig till oss!
    Det vi har för längdskidåkning är skintechskidor (vallningsfria) från Salomon. Jag har kollat igenom sortimentet och tittat efter ett spann som passar din vikt och skidvana. Vi har ett par som kanske skulle kunna passa beroende på hur långt du kommit med tekniken, så du får gärna komma in och prata mer med mig eller någon av mina kollegor. Pjäxor och stavar borde vi kunna lösa. På julafton har vi öppet 8.30-15.30.

    Välkommen!
    Mvh Edvin
    Kläppen Ski Resort