Kan man använda egna pjäxor?

Undrar om man kan använda egna pjäxor till era skidor (alpint twintip)? eller om man måste använda era pjäxor när man bokar skidutrustning?

Kommentarer

  • Hej Lova,

    Det går alldeles utmärkt att använda sina egna pjäxor när man hyr endast skidor hos oss. Förbokar du på hemsidan väljer du fliken "enskilda produkter" så finner du alpin skida/alpin skida twintip.

    Önskar dig en fin dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sara

    Shop & Hyra