Kan jag röka inomhus?

Hej, jag har bokat en stuga.
Kan jag röka vattenpipa inomhus?
Har ni plats när man kan röka den?
Tack.

Kommentarer

  • Hej Dmitry,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du bokat in din vistelse på Kläppen Ski Resort!

    På anläggningen har vi rökförbud i samtliga stugor och offentliga lokaler, vilket även gäller för vattenpipa. All rökning skall ske utomhus, med hänsyn till andra människor.

    Om du har fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt!
    Önskar dig en fortsatt trevlig helg,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort