Kan jag avboka och få pengarna tillbaka för skidor som jag har hyrt?

Hej

Jag har hyrt skidor (paket) till min dotter men har köpt skidor till henne. Resan är betald och vi kommer om två veckor. Går det få avboka just hennes skidor då nära inpå resan och få pengarna tillbaka?
Arnela Bijelic

Kommentarer

  • Hej Arnela, tack för din fråga.

    Ja det går jättebra. Du kan avboka din utrustning fram till dagen innan ankomst kostnadsfritt. Så du kan höra av dig till bokningen på telefon 0280-96200 så hjälper de dig avboka bara det paketet ☺️

    Hör av dig om du har fler frågor//
    Sofia
    Kläppen Ski Resort