Kan jag använda Stötens liftkort på Kläppen?

Min killkompis är i stöten och har liftkort där men vi vill åka tillsammans i kläppen och undrar om han måste köpa nytt då
Clara

Kommentarer

  • Hej Clara!
    Kul att din kompis planerar att komma och skida tillsammans med dig på Kläppen.

    Eftersom vi är två skilda anläggningar behöver han köpa ett dagskort på Kläppen. Vi använder samma KeyCard som Stöten (plastkort), så om han har ett oladdat KeyCard från Stöten kan han lägga Kläppens dagsladdning på det. Men han bör inte lägga det på kortet som är giltigt i Stöten.

    Hoppas ni får en kul dag i Kläppen,
    MVH Thilda
    Kläppen Ski Resort