Hur anger jag en kampanjkod vid bokning av Skipass?

Hur ska man göra för att kunna ange en kampanjkod vid bokning av skipass?

Kommentarer

  • Hej Lars,
    och tack för en mycket bra fråga. Det gläder oss att du planerar att spendera din vintersemester här på Kläppen Ski Resort!

    Skipass till rabatterat pris laddar du under fliken Skidåkning. Följ instruktionerna här nedan så kommer det bli rätt och riktigt. Om du har ytterligare funderingar är du mer än välkommen att höra av dig på nytt.

    1). Under fliken "Skidåkning" på vår hemsida www.klappen.se väljer du länken "Boka säsongskipass"

    2). Därefter fyller du i den aktuella kampanjkoden i rutan "Ange din kampanjkod". Tryck sedan "Se kampanj".

    3). När du fyllt i den aktuella kampanjkoden kommer alternativ dyka upp. När du valt Skipass trycker du på "Köp produkt" och sedan "Se kundkorg, gå till kassan".

    4). Kontrollera kundkorgen och tryckt sedan på "Till Kassan".
    Nästa steg är att logga in på din användare. Om du inte redan har en befintlig användare kan du välja att skapa en användare, alternativt logga in via Facebook eller Google.

    5). När du loggat in på din sida fyller du i personuppgifter och ev. befintligt Keycardnummer (om du väljer att lägga Skipassladdningen på ett befintligt Keycard kommer Keycardet att aktiveras vid lift. Väljer du ett nytt Keycard hämtar du ut det ur en av våra Skipass-automater). Här kan du läsa mer om hur du hämtar ut dina Skipass i Skipass-automaterna
    6). När du fyllt i alla uppgifter väljer du betalsätt och slutföra ditt köp.

    Hoppas att den här förklaringen skall vara till din hjälp.
    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Vänligen//

    Kläppen Ski Resort