Är boendet utrustat med kaffekokare, diskborste och diskmedel?

Hej, undrar om Gullbrändan 1218C är utrustad med kaffekokare, diskborste och diskmedel?

Kommentarer

  • Hej Katarina, tack för din fråga!

    Kaffebryggare ska finnas. Diskborste och diskmedel är tyvärr inget vi förmedlar. Även andra köksapparater är olika vad som finns tillgängligt beroende på vad stugägaren har valt att ha i just sin stuga.

    Vi lägger ut disktrasor och disktabletter om det finns diskmaskin!

    Ha en fortsatt trevlig dag och hör av dig om du har fler frågor☺️/
    Sofia
    Kläppen Ski Resort