När är Junior Days under säsong 23/24?

Hej! När är Junior Days säsongen 23/24? Och hur bokar man in sig på det? Vad krävs det för att ta del av erbjudandet?
Med vänlig hälsning,
Tess

Kommentarer

  • Hej Tess,
    och tack för en bra fråga!
    Junior Days är vecka 3 (lördag till lördag den 13-20 januari alt. söndag till söndag den 14-21 januari 2024). Junior Days innebär att alla barm mellan 0-7 år får boka skipass, utrustning och skidskola utan kostnad, med reservation för slutförsäljning. Läs mer här >>

    Det som krävs för att ta del av erbjudandet är en boendebokning på Kläppen Ski Resort under tidsperioden för erbjudandet, samt att för varje barn som ska ta del av kampanjen så behöver en vuxen köpa ett vistelselångt skipass (veckoskipass 6-8 dagar).

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler frågor!
    Kläppen Ski Resort
  • hej! Är det fram till dagen de fyller 8 som det gäller eller sista dagen på året de är 7? Har en som blir 8 till sommaren, kan han ta del av erbjudandet i januari då?
  • Det stämmer, erbjudandet Junior Days gäller alla barn fram till den dagen de fyller 8 år. Har du en son som fyller 8 år i sommar kan du boka skidskola, skidutrustning och skipass till honom kostnadsfritt.

    Om du är intresserad av att boka skulle jag rekommendera att du gör det inom kort, för det är få platser kvar 😀
    Kläppen Ski Resort
  • Tack för svar! En fråga till. Såg att det bara finns skolskola på eftermiddagarna för våra barn. Nybörjare 4 och 7 år. Kommer de öppnas fler grupper på förmiddagarna eller det har funnits och är fullbokade? Bästa/närmsta stället att bo om man vill bo nära skidskolan? Har kollat boende Gunnbrändan. Ungefär hur lång promenad är det till skidskolan?
  • Hej igen Jasmine! 😀
    Det kommer inte släppas upp fler grupper. Vi kommer fylla de sista platserna och efter det är Junior Days slutsålt.

    Om du är intresserad av boenden i närheten av samlingsplatsen för skidskolan är Gullbrändan absolut ett område vi kan rekommendera. Det är en promenad på cirka 500 meter. På kartan nedan ser du var på anläggningen samlingsplatsen/Barnområdet ligger (stora röda krysset). Jag har även markerat boendeområden som ligger i närheten med färgen gul.

    Om du har fler frågor kopplat till boende rekommenderar jag dig att ta kontakt med vår bokningsavdelning 😀 Du når dem på bokning@klappen.se alt. 0280-96200

    Vänligen//

    Kläppen Ski Resort