Kommer jag in i check in-stationen efter att anläggningen stängt?

Hej
vi ska bo i Mittipisten from torsdag men kommer fram senare på kvällen, kan man hämta sina nycklar med koden även senare på kvällen efter att man checkat in via sms?

Kommentarer

  • Hej Maria,
    det gläder mig att ni bokat in er vintervistelse hos oss på Kläppen Ski Resort.

    Boende med nyckel
    Du kommer absolut ha access till ditt kuvert efter att anläggningen stängt.
    På ankomstdagen kommer du att få ett SMS med en fyrsiffrig kod till en av våra check in-stationer. Den koden använder ni för att hämta ut er nyckel till ert boende. Koden är giltig hela vistelsen - så du behöver inte anlända till anläggningen inom en viss tid.
    Boende med kodlås
    Om du har kodlås kommer du att få ett SMS med boendekoden. Det betyder att du inte behöver besöka någon check in-station, utan du kan åka direkt till ditt boende.

    Gullbrändan: Check in-station nummer 1
    Mitt i Pisten: Check in-station nummer 3
    Sjungarbacken : Check in-station nummer 4
    Övriga boendeområden: Check in-station 2

    Om ni skulle få förhinder till ankomst eller vet med er att ni ankommer efter ordinarie dag hör gärna av er till receptionen på 0280-96200!

    Boendekartor över Kläppen >>

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort