Kan jag checka in efter klockan 16?

Hej

Såg att incheck till boende är 16.00. Om man inte kan vara där fråns senare hur gör man då. Kan man checka in efter 16.00?

Kommentarer

  • Hej Oskar,
    och tack för att du hör av dig till oss!

    Ja, du kommer kunna checka in senare än kl. 16.00
    På ankomstdagen kommer du att få ett inchecknings-sms. Sms:et skickas till dig senast kl. 16.00, men du kan absolut checka in senare. Du kan däremot inte checka in tidigare om du inte fått sms:et.
    All information om hur du checkar in kommer du få i bokningsbekräftelsen och ankomstmailet.

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt.
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Vänligen// Bella
    Kläppen Ski Resort