Vad gäller vid in- och utcheckning?

Hej! Vi kommer till er den 10/3 och har bokat en stuga, från vilken tid kan man checka in? Och när ska vi checka ut på söndagen, hittar ingen info om det. Med vänlig hälsning, Erica

Kommentarer

  • Hej Erica, tack för din fråga.

    Ni kommer få ett sms mellan 12-16 när er stuga är klar för incheckning. Städ kommer att skicka ut det så fort det är städat och klart för er att packa in!

    I sms kommer det stå om ni har kod eller nyckel till ert boende. Då kommer det även stå om du behöver åka till en check in station eller inte.

    Med nyckellås på ankomst/avresa: åk till check in stationen som står skrivet i ditt sms, öppna med koden som står i ditt sms och plocka upp nyckeln, därefter är det bara att åka till stugan. Vid avresa kan du lämna nyckeln i samma check in stationen som du plockade upp den i. Där finns en svarta låda på utsidan där du lämnar den, sätt gärna ihop knipporna/nycklarna så får vi alla tillsammans i ett 😀

    Med kodlås på ankomst/avresa: i sms finns en länk med en inchecknings-knapp. Därefter kommer ett till sms med en länk- klicka inpå den och så får du en kod. Använd först den 10 siffriga koden för att aktivera låset (om det finns ett skidförråd med kod behöver detta också aktiveras med 10 siffor.) Ni kan sedan använda den 5-siffriga koden resten av er vistelse. 😀

    Med avresestäd är utcheckning kl. 10. Vid städ själv är tiden kl.11.

    Hoppas detta var tydligt! Ha en fin tid på berget så kanske vi ses/
    Sofia😊

    Kläppen Ski Resort
  • Tack så mycket för infon, mycket tydligt och bra🤩👍/ Erica
  • Tack själv, hör av dig om du har några ytterligare frågor, ha det så bra!
    Kläppen Ski Resort