Hur fungerar in- och utcheckning på campingen under sommaren?

Hej
Hur fungerar in- och utcheckning på campingen i sommar ?

Kommentarer

  • Hej Märta
    det gläder oss att ni planerar att besöka vår camping i sommar!

    Incheckning från klockan 12.00
    På ankomstdagen kommer du att få ett inchecknings-sms med en fyrsiffrig kod. Koden är personlig och fungerar till både bom och servicehus. Ni väljer fritt från våra drop in-platser. Elstolpe finns vid samtliga - så det är bara för er att välja den plats som tilltalar er mest.

    Utcheckning senast klockan 11.00
    När det är dags att checka ut ser ser ni över er campingplats (så att den är i samma skick som när ni anlände). Därefter kan ni rulla vidare på nya äventyr!

    Varmt välkomna
    Kläppen Ski Resort