Vad innebär hyrpaketet Multihyr?

Vad ingår i Multihyr? Min dotter vill åka både alpint och snowboard under veckan hos er, kan hon göra det och vad kostar det? Hon är 16 år

Kommentarer

  • Hej Susanne,
    det gläder oss att ni planerat in er vintersemester hos oss 2021.

    När det kommer till Multihyr kan man byta mellan alla våra olika hyralternativ under hyrperioden, vilket inkluderar alpint, snowboard och längdutrustning i alla tre nivåer; bas, medel och avancerat. Önskar din dotter växla mellan alpint och snowboard är Multihyr ett utmärkt alternativ.
    Multihyr startar alltid med alpina skidor, så skulle din dotter önskar snowboard- alternativt längdutrustning på första skiddagen skall ni kontakta bokningen 0280-96200 alt bokning@klappen.se

    Hoppas att jag har besvarat era funderingar,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort