Om jag bokat utkörning, hur lång tid kan jag vänta med att ange längd, vikt och skostorlek?

Hur långt innan ankomst behöver man ange längd, vikt och skostorlek när man har förbokat hyra av utrustning? Vi har bokat om 6 månader och tänker främst på små barn som kanske ändrar tex vikt under den tiden.

Kommentarer

  • Hej Ulrika,
    och tack för en bra fråga. Jag förstår att ni gärna väntar med att anmäla barnens uppgifter.

    Vi rekommenderar att ni fyller i alla uppgifter minst två veckor innan, med det är möjligt fram till veckan innan ankomst.

    Har du fler funderingar är du mer än välkommen att höra av dig på nytt.
    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka//

    Kläppen Ski Resort
  • Hvornår i ordren bestiller man størrelsen? Når jeg booker vælger man bare antal og ikke størrelse.
    mvh Helle
    Helle Petersen
  • Hejsan!
    Tack för din fråga och ursäkta sent svar.
    I nästa steg i bokningen kommer du få lägga till storlek.
    Mvh
    Emma, Kläppen
    Kläppen Ski Resort