Hyr ni ut snöskor på skiduthyrningen?

har ni snöskor att hyra för en dag eller halv dag
Hälsning Ingalena

Kommentarer

  • Hej Ingalena,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att besöka vår skidanläggning!

    Vi har snöskor till uthyres i skidshopen på Kläppentorget, både för halv- och heldag. Prisuppgifter för alla alternativ/antal dagar hittar du på vår hemsida; shop och butik

    Önskar du guidad tur kan du boka snöskovandring via vår skidskola på 0280-96284 alt. skidskolan@klappen.se. Mer info om våra guidade turer hittar du på klappen.se; Aktiviteter i Sälen - Snöskovandring

    Önskar dig en fortsatt trevlig kväll,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort