Vad är den minsta storleken/längden på pjäxor och skidor på er hyra?

Hej!
Jag undrar vad som är minsta storleken/längden på pjäxor och skidor (tänker för utförsåkning) till barn som går att hyra hos er? Min son är ca 92 cm och har storlek 24-25 i sina skor. Finns det utrustning att hyra?
Mvh Jenny

Kommentarer

  • Hej Jenny!
    Minsta storleken på pjäxor är 14 cm (längden på innerskon) och kortaste skidorna är 70 cm. Dessa storlekar borde passa din son.
    Vänliga hälsningar
    Martin
    Shop & Hyra
  • Hej! Jag skulle behöva hyra slalomutrustning till min soni helgen. Vilken är den största storleken på pjäxor som ni har? Har en tonåring med skostorlek 48, dvs längd på fot är 30cm o han är 196cm lång. Eller om ni aannars har snowboardutrustning ist i den storleken?
    Tacksam för svar. Mvh Maria
  • Hej! Det finns pjäxor upp till storlek 52, detsamma med snowboardboots 😀

    Vänligaste hälsningar,
    Kläppen Ski Resort
  • Boka alpin hyra medel: hur fyller jag i pjäxstorlek o dyl? Kom i varukorgen utan att ha angivit!? (Ni kan ju annars inte reservera utrustning …)
  • Hej Håkan, tack för en bra fråga.

    Du skriver in allas uppgifter och storlekar när de väl ligger i varukorgen och du ska gå vidare till betalning. Allas användarprofiler kräver uppgifter såsom ålder, längd och vikt. Detta är just för att du ska kunna boka utrustning online 😀

    Hoppas det var svar på din fråga//
    Sofia
    Kläppen Ski Resort