Går det att hyra pulka / fjällpulka hos er?

Hejsan!
Jag kommer besöka Kläppen med en 8-månaders bebis och undrar om det är möjligt att hyra pulka eller annat åkdon att frakta runt i?
Många hälsningar
Saga

Kommentarer

  • Hej Saga,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du och ditt barn kommer och besöker oss inom snar framtid!

    På Kläppen Shop (vår skiduthyrning) kan du hyra fjällpulka. Har du mer specifika frågor rekommenderar jag dig att kontakta våra kollegor på hyran direkt via: +46(0)280-96225

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Vänligen/
    Kläppen Ski Resort
  • Finns det pulka att låna & finns det roliga pulkabackar
  • Hej Angelica!

    Tack för din fråga. Du kan hyra pulkor på vår skiduthyrning på Kläppentorget. Vi har några iordninggjorda pulkabackar i anslutning till anläggningen som passar de yngre barnen. För de lite äldre har vi pulkakvällar som du kan läsa mer om här: Kläppen (klappen.se) . Här kan man få låna pulka och snowracer under kvällen.

    Allt gott!
    Med vänliga hälsningar
    Moa
    Kläppen Ski Resort