Får hundar vistas på Kläppentorget och värmestugorna?

Hej! Vi kommer upp till kläppen tidigt på morgonen och får då vänta ett par timmar på att få nyckeln till boendet. Då vi har hundar med oss så undrar jag om man får ha med dem i värmestugorna eller på kläppentorget? Det blir för många timmar i kylan för de små vovvarna, så det vore  toppen om de är välkomna in i värmen någonstans i väntan.

Kommentarer

  • Hej Ulrika,
    och tack för att du kontaktar oss med dina funderingar. Det gläder oss att du bokat in din vintersemester på Kläppen Ski Resort.

    Värmestugan och samtliga restauranger är djurtillåtna så där kan ni sitta i värmen medan ni väntar på ert boende. Incheckning sker mellan 12-16 och ett sms kommer skickas så fort stugan är redo för de nya gästerna! I vår reception, lobby och butik på Kurbits samt Kläppentorget, är det tyvärr inte tillåtet att ha med sig djur in.

    Önskar er välkomna till vår anläggning,
    Vänligen//
    Sofia
    Kläppen Ski Resort