Hur nära inpå kan man köpa ett skipass online?

Hej! Hur nära inpå skidresan kan jag köpa skipass online? Hinner jag få QR-koden om jag gör detta dagen innan skidåkningen?

Kommentarer

  • Hej Leila, tack för din fråga!
    Skipass går super bra att köpa online när som helst, flertalet av våra gästen köper de till och med online här på plats. Det tar endast ett par minuter innan du får QR-koden och vi ser din bokning i våra system.

    Vid vidare funderingar så tveka inte att höra av dig igen!
    Med vänliga hälsningar//
    Elsa
    Kläppen Ski Resort