Hur många av era backar har belysning och öppet för kvällsåkning?

hur många backar har ni och hur många utav dem har belysning som gör det möjligt att åka på kvällen?

Kommentarer

  • Hej Joel,
    och tack för att du hör av dig till oss!

    Vi har totalt 38 pister på berget. Via länken nedan kan du se dem alla, samt vilka av dem som är belysta. De belysta är markerade med en gul symbol.
    Här kan du komma till vår pistkarta på hemsidan!

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler frågor!
    Vänligen//

    Kläppen Ski Resort