Hur laddar jag upp ett foto på mitt Skipass?

Hej!
Försöker boka skipass men det kommer upp en rödmarkerad kommentar om att foto saknas, men ingenstans hittar jag hur/var foto kan laddas upp.
Mvh
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna,
    och tack för att du hör av dig till oss! Här nedan ser du hur du ska gå tillväga för att lägga till en bild.

    1. När onlinebokningen varnar för att det saknas en bild lägger du till en genom att klicka på "Ändra". Du ser under varje SkiPass vad som saknas.
    2. När du klickat på "Ändra" kommer du in på "Personuppgifter". Där kan du fylla i den information som saknas och ladda upp bild.

    Hoppas att denna beskrivning löser problemet! Om inte ber vi dig höra av dig på nytt, antingen här eller till vår bokningsavdelning på tel. 0280-96200 alt. bokning@klappen.se

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Vänligen// Bella
    Kläppen Ski Resort
  • Tack snälla Bella! 😉
  • Hej, följdfråga till foto på skapats, måste man ha foto på ett 1-dags kort? /Emma
  • Hej igen Anna,
    du behöver bara ladda upp foto på skipass som är 3 dagar eller längre😊

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Med vänliga hälsningar, Linnéa
    Kläppen Ski Resort
  • Hej!
    När man bokar föräldraskipass vad för foto laddar vi upp då? Får nämligen upp att det är obligatoriskt trots att det ska gå att dela mellan två vuxna..?
    Vänligen Sara
  • Hej Sara,
    på föräldraskipasset kan du ladda upp en bild på någon av er föräldrar, eller om du har, gärna en bild där ni båda syns. Men skulle du inte ha det så räcker det med en bild på någon av er😊

    Ha en fin dag!

    Med vänliga hälsningar, Linnéa
    Kläppen Ski Resort