Hur hittar jag de olika Restaurangerna?

Hej!
Jag är ny gäst på Kläppen och kommer komma v 9.
Jag har läst om de olika restaurangerna som finns på kläppen men har svårt att se vart de ligger i området och avståndet från stugorna. Vi kommer bo i Mitt i Pisten.

Hälsningar Erika

Kommentarer

  • Hej Erika,
    Jättebra att du hör av dig.
    Vad roligt att ni har bestämt er för att besöka oss på Kläppen Ski Resort. 😀

    En karta över de restaurangerna som finns här på berget hittar du här>> .

    Restaurang Tranan är den restaurangen som ligger närmst Mitt i Pisten.

    Varmt välkomna!
    Kläppens bokningsavdelning