Hur får man veta om man har anmält sig och sin familj till KläppenDagen?

Jag vill veta om jag har anmält min familj till kläppendagen eller om det är fullt?
Tora Grins

Kommentarer

  • Hej Tora, tack för din fråga.

    Det kommer gå ut en bekräftelse den 19/1. Det är obegränsat med platser så det är bara att skicka in en anmälan! Det gör du på hemsidan: Kläppen (klappen.se)

    Mer info kring dagen hittar du här: Kläppen (klappen.se)

    Hör av dig om du har fler frågor//
    Sofia
    Kläppen Ski Resort