Hur booker jeg en enkelt dags skidskola online?

Efter flere års pause, har jeg brug for at få opfrisket at stå på blå pister, bare en enkelt dag for at få modet igen, hvordan booker jeg det online?

Kommentarer

  • Hej Michala,
    tack för din fråga!

    Vi har både grupplektioner för vecka och helg samt privatlektioner. Där finns det möjlighet att boka lektioner enskilt men även flera på samma gång 😀

    Här har du länken till sidan där du enkelt bokar privatlektion online: Kläppen (klappen.se)

    Hoppas du får en trevlig dag/
    Sofia
    Kläppen Ski Resort