Får man ha hund i stuga?

Hej!
Undrar om det finns någon stuga där man får ha hund v.14?
Det är en allergivänlig hund som ej fäller päls,då vi själva är allergiker.
Med vänlig hälsning Anna Lindgren

Kommentarer

  • Hej Anna,
    tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att boka boende på Kläppen Ski Resort!

    När du bokar boende via vår hemsida kan du välja att filtrera din sökning. Det gör du enkelt under fliken "Faciliteter". Genom att klicka i rutan "Djurtillåtet" filtrera du bort alla boenden som inte tillåter husdjur.
    Om du inte skulle få någon sökträffar kan anledningen vara alla djurtillåtna boenden är bokade.

    Har du fler funderingar kan du nå oss på +46280-96200, alternativt bokning@klappen.se

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Allt gott//

    Kläppen Ski Resort