Finns det halvpension Hotell Kurbits?

Hej på Kläppen
Har i dag modtaget mail/tilbud fra jeg om ophold i uge 10 hos jeg på Hotell Kurbits
vil i den anledning høre om man kan tilkøbe/opgrader fra1/4 til 1/2 pension

Mvh.
Niels Henrik

Kommentarer

  • Hej Niels Henrik!
    I dagsläget har vi ingen halvpension på Hotell Kurbits.
    Det som ingår är hotellfrukost, men övriga mål mat får man köpa på plats.
    Restaurang Halster är öppet för lunch och middag alla dagar,
    läs mer om Halsters utbud här.
    Brasseriet Karelius har öppet för middag tisdagar till lördagar mellan klockan 17:00 till 22:00.
    För mer information om Kläppens restauranger, vänligen besök "mat & nöje" på www.klappen.se

    Hoppas att ni får en trevlig vistelse hos oss,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.