Finns bastu på Hotell Kurbits?

Hej!

Finns det bastu på hotell Kurbits? Om det finns undrar jag om den är öppen i dessa COVID-tider.

Hälsn J

Kommentarer

  • Hej J,
    Tack för din fråga!

    I nuläget finns det ingen möjlighet att basta på Hotell Kurbits utan denna möjligheten finns i skrivande stund enbart i vissa av våra stugor!

    Tack för att du hörde av dig angående detta!

    Med vänliga hälsningar
    Theodor
    Kläppen Ski Resort
  • Hej.
    Är det fortfarande ingen möjlighet att bada bastu på Hotell Kurbits?
    Hälsningar C.A
  • Hej C.A, tack för att du hör av dig.

    Tyvärr finns bastu på hotellet inte nu heller. Så det gäller samma sak som Theodor svarade ovan. Vissa av våra stugor är utrustade med bastu i antingen stugan självt eller i ett av dess servicehus.

    Hoppas du fått en fin start på nya året!

    Med Vänlig Hälsning/
    Sofia
    Kläppen Ski Resort
  • Och hur är det med bastutillgången iår då? Hur kan man vara ett fjällhotell utan bastu?
    Danny
  • Hej Danny, tack för din fråga!

    På Hotell Kurbits finns ingen bastu precis som föregående år utan det är fortfarande endast vissa stugor som har det.

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning,
    Lisa
    Kläppen Ski Resort