Vad gäller när jag vill boka Hotell Kurbits?

Hej

Vi har fundering på att åka till Kläppen . Men undrar vad det kostar att bo på hotellet.Stod att det var dygnsbokning... Vi är 4 personer.
Mvh Anneli
Anneli Ljungstedt

Kommentarer

  • Hej Anneli!
    Va glada vi blir över att du planerar att resa till oss 😃

    Priset varierar beroende på vilken period du planerar att besöka oss 😀 Om du vill besöka oss under lågsäsong är priset lägre än under högsäsong (jul/nyår, sportlov eller påsk). Du kan söka prisuppgifter via vår onlinebokning. Vill du boka dygn är minimum två dygn, men de flesta väljer att boka weekend (lör-ons / sön-tors alt. ons-lör / tors-sön) eller hel vecka (lör-lör / sön-sön alt. ons-ons / tors-tors).
    Om du önskar hjälp att söka olika boendeperioder, prisuppgifter eller boka rekommenderar jag dig att kontakta vår bokningsavdelning. Du når dem på tel. 0280-96200 alt. mail. bokning@klappen.se

    Hoppas du hittar en period som passar dig och ditt resesällskap!
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort