Vad har ni för dygnspris på Kläppens camping?

Vad är det för dygnspris på campingen?

Kommentarer

  • Hej Kjell,
    och tack för att du hör av dig till oss.

    Dygnspriset varierar beroende på vilken period du är intresserad av. Högsäsongsveckorna är något dyrare än lågsäsong. Jul, nyår, sportlov och påsk hör till högsäsongsperioderna. Enklaste sättet att jämföra dygnspriserna är genom att söka på olika perioder via vår onlinebokning >>

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler frågor!
    Kläppen Ski Resort