Vart på er onlinebokning bokar jag på avbokningsskydd?

Vill boka vinterresa, men hittar inte avbokningsskydd. Var finns det att fylla i?
//Sofie

Kommentarer

  • Hej Sofie,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att boka in vintersäsongen hos oss!

    Kläppens om- och avbeställningsskydd väljer du i sista steget på vår onliebokning, se exemplet nedan. Rutan för Avbeställningsskydd måste vara ibockad, vilket du även kan kontrollera på totalkostnaden som får ett tillägg på 395 SEK.

    Om du har fler funderingar är du mer än välkommen att höra av dig på nytt!
    Vänligen//

    Kläppen Ski Resort