Helår- och säsongsplats på Kläppens Camping vintersäsongen 23/24

Säsongs- och helårsplatserna på Kläppens Camping har alltid varit högt efterfrågade, vilket gör att vi i dagsläget inte har några lediga platser att erbjuda. För dig som är intresserad av säsong 24/25 kommer ett intresseformulär finnas tillgängligt på vår hemsida under våren 2023. Formuläret kommer publiceras på vår campingsida >>

Här nedan finner du prisuppgifter och information om vad som gäller inför den kommande vintersäsongen 23/24. Priserna och vad som ingår kan komma att justeras efter säsongen 23/24.

Säsongscamping 18295 SEK (inkl. 2st säsongsskipass och 2st säsongsspårknappar)
Helårscamping 24895 SEK (inkl. 2st säsongsskipass och 2st säsongsspårknappar)
Villavagn 27495 SEK (inkl. 2st säsongsskipass och 2st säsongsspårknappar)
Elpris från december 2023 är från 4,50 SEK/kwh med reservation för förändringar.

Som boende på Kläppens Camping (helår- och säsong) har du 25% rabatt på ytterligare 3 stycken säsongsskipass och 20% rabatt* på våra campingstugor.

*Rabatten på campingstugorna gäller inte under högsäsongsveckorna jul, nyår, sportlov och påsk. Rabatten kan inte kombineras med andra erbjudanden eller rabatter.
Kläppen Ski Resort

Kommentarer

  • Vi har stått på campingen i minst 25 år och det vill vi fortsätta med för vi trivs jättebra.
    Nu åker vi inte skidor längre och undrar därför om man kan välja bort kostnaden för liftkort?
    Med vänlig hälsning
    Britt

    Britt Näsman
  • Hej Britt!

    Vad kul att ni trivs på Kläppen Camping!
    Skipassen är inkluderade i säsongsplatsen och kan tyvärr inte väljas bort.

    Hälsningar//
    Kläppen Ski Resort