Finns det möjlighet att hyra en extra säng?

Hej! Finns det extra säng att hyra till en 5 åring ? Vi ska bo i Kläppenbacken , nyårshelgen ! Med vänlig hälsning, Eva

Kommentarer

  • Hej Eva,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du bokat in din vistelse på Kläppen Ski Resort!

    Vi har inte extrasängar till uthyres på Kläppen Ski Resort, med undantag från våra resesängar för mindre barn. Anledningen till att vi inte har extrasängar till uthyres är för att maxantalet bäddar i våra boenden inte får överskridas. Däremot är många av våra boenden utrustade med en extrabädd, exempelvis en bäddsoffa.

    Jag skulle rekommendera dig att kontakta oss på 0280-96200 så kan vi kika närmare på din bokning!

    Vi ses i vinter!
    Med vänliga hälsningar
    Kläppen Ski Resort