Kan jag stå med husbil på er vintercamping? Hur fungerar det med el, latrin & gråvatten?

Är det ok att campa med husbil på er vintercamping? Finns tillgång till el, latrintömning samt gråva tömnin?
Bokar man husvagnsplats? Är det avbokningsbart i så fall?

Kommentarer

  • Hej Ingegerd,
    och tack för att du hör av dig med dina funderingar. Det gläder oss att du är intresserad av att vintercampa på Kläppen Ski Resort!

    Du är hjärtligt välkommen till oss i vinter med din husbil. På Kläppens camping har vi ett antal drop in-platser med el. Kostnaden för drop in-platserna är ink. el.
    På Kläppens camping har vi en byggnad för latrintömning, samt en brunn för tömning av gråvatten. Läs mer om Kläppens camping här >>
    Bokningsreglerna för Kläppens camping är densamma som för övrig logi på Kläppen Ski Resort. Här kan du läsa mer om våra bokningsregler >>

    Har du mer funderingar är du mer än välkommen att höra av dig på nytt, alternativt ringa vår bokningsavdelning; +46(0)280-96200
    Kläppen Ski Resort