Vad är hastigheten på det öppna WiFi:t?

Jag kommer att behöva jobba på distans under min vecka i Kläppen med mycket videomöten. Stugan vi bokat är privatägd, men om wifi:t i stugan är för dåligt, vad har ni för hastighet/kapacitet på det öppna wifit vid hotellet/hyran?

Kommentarer

  • Hej Marie,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du bokat in din vistelse på Kläppen Ski Resort.

    När det kommer till vårt publika WiFi har vi en hastighet/kapacitet på cirka 8 megabit.

    Så gör du för att koppla upp dig:

    • 1. Se till att du har slagit på WiFi på din enhet.
    • 2. Leta efter "KLAPPENGUEST" och välj att ansluta.
    • 3. Godkänn våra användarvillkor. Det gör du enkelt genom att öppna en webbläsare och klicka på den lilla gråa "connect-knappen".

    Kläppen (klappen.se)
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort