Har ni rabatterade priser för studerande på högskola/universitet?

Hej !
Jag undrar om man kan boka skipass för ungdom/senior om man är student vid högskola/universitet, eller är det vuxen pris som gäller när man bokar?

Tack på förhand.

Mvh Fredrik

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga!

    Tyvärr har vi inga rabatter för studerande, utan är man mellan 16-64 år är det vuxenpris som gäller. De rabatterade korten gäller bara för ungdomar eller pensionärer.

    Hoppas att du har möjlighet att besöka oss trots detta,
    Vänligen//
    Sofia
    Kläppen Ski Resort