Finns det hiss på Hotell Kurbits? Är hotellet handikappanpassat?

Finns hiss på hotellet?

Kommentarer

  • Hej Ulf,
    och tack för att du hör av dig med dina funderingar. Det gläder oss att du har börjat kika på lägenhetshotell Kurbits som boendealternativ!

    Hotell Kurbits har en hiss som tar dig till alla hotellets våningar. Entréplan, våning ett med lägenheterna 101-115 och våning två med lägenheterna 201-215, samt bottenvåningen med extra toaletter.

    Från parkeringen på Tranantorget finns både en trapp och en ramp, så sitter man i rullstol, har med sig barnvagn eller bagage på hjul är det enkelt att ta sig in på entréplan. Om du har fler frågor kring rullstolsanpassade rum kan du kontakta vår bokning på 0280-96200 eller bokning@klappen.se.

    Har du fler funderingar är du mer än välkommen att höra av dig på nytt.
    Hoppas vi ses framöver!
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort