Vart ligger lägenheterna 1222 i Gullbrändan?

Hej, jag kollar på resa till er v 2 och ser då att Gullbrändan 1222 är ledig men kan inte hitta den på er boendekarta. Antar att den ligger bredvid 1220, stämmer det?

Hälsar Tobias

Kommentarer

  • Hej Tobias,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att besöka oss till vintersäsongen 21/22!

    Gullbrändan 1222 ligger precis som du säger bredvid 1220, se det gulmarkerade på boendekartan nedan:

    För mer information om boendeområdet Gullbrändan, samt access till samtliga områdeskartor - vänligen besök vår hemsida.

    Om du har fler frågor är du mer än välkommen att kontakta oss på nytt.
    Allt gott//

    Kläppen Ski Resort
  • Tack för snabbt svar!🙏

    Försöker boka Skipass och skidskola men jag får inte upp några alternativ. Är det för tidigt än eller är det något annat fel?
  • Hej igen Tobias,
    och tack för att du återkopplar!

    Det stämmer, än är det för tidigt att boka både Skipass, skidhyra och skidskola/aktiviteter. I dagsläget har vi inget beslutat datum, utan jag skulle rekommendera dig att höra av dig om ett par månader igen - alternativt hålla koll på "Mitt Kläppen" och onlinebokningen.

    Fortsätt höra av dig om du har fler funderingar,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort
  • Hej Tobias.

    Jag vill bara meddela att Skipass, skidhyra och skidskola kommer att släppas upp på onlinebokningen den 17 maj 2021.

    Priserna kommer vara något reducerade online jämfört om du väljer att boka via vår bokningsavdelning alternativt på plats under vintersäsongn 21/22.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort