Hur ligger husen placerade i boendeområdet Gullbrändan?

Hej! Kartorna verkar inte uppdaterade med de nya husen i Gullbrändan? Jag undrar var t ex Gullbrändan 1219A ligger?

Vänliga hälsningar
Daniel

Kommentarer

  • Hej Daniel,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att besöka oss till vintern!

    Här nedan ser du var Gullbrändan 1219 ligger i jämförelse med övriga byggnader i det boendeområdet.

    Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor,
    allt gott//

    Kläppen Ski Resort
  • Hej!
    Tack!
    Vi har bokat 1219C och en kompisfamilj har bokat 1219A. Var i huset ligger respektive lägenhet, hittar det inte i beskrivningen av boendet?

    Vänliga hälsningar
    Daniel
  • Hej igen Daniel,
    enligt informationen som vi fått från byggföretaget kommer lägenheterna A och B var på nedervåningen och C och D på övervåningen. Har ni bokat A och C kommer de ligga på samma sida av byggnaden.

    Har du fler frågor är det bara att ställa dem i tråden, alt. kontakta bokningen på tel. 0280-96200

    Önskar dig en fortsatt trevlig måndag,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort
  • Aha, tack för snabbt svar! 😀
  • Här finns kartor över hur alla hus är placerade i gullbrändan: gullbrandan_240518.pdf (klappen.se)

    Här är alla kartor som vi har över anläggningen!: Kläppen (klappen.se)
    Kläppen Ski Resort