Vad gäller vid era grillplatser? Ved, tändvätska och tändstickor?

Hejsan,
Undrar bara om ni tillhandahåller grillkol/tändvätska på grillplatserna eller om man skall ta med det själv ?, Finns det grillgaller vid grillplatserna ?

Per-Ola

Kommentarer

  • Hej Per-Ola,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du har bokat din skidvistelse på Kläppen Ski Resort!

    Samtliga grillplatser är utrustade med grillgaller, förutom den som är placerad på Tranantorget framför Restaurang Halster. Vi ser till att varje grillplats har tillgång till torr björkved. Grillkol, tändvätska och tändstickor medtages av den som ska grilla.

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort