Finns det grill i stugan?

Hej
Finns det grill till Örebäcken 748?

Kommentarer

  • Hej Anna,
    och tack för en bra fråga. Det gläder oss att ni planerat in er vintersemester på Kläppen Ski Resort!

    När det kommer till utbudet i stugorna skall det vi garanterar stå med i objektbeskrivningen. Vad jag kan se står inte grill med i beskrivningen för er stuga 748. Däremot finns det en gemensam slogbod med grillmöjligheter för stugorna i Örebäcken.
    Jag kan verkligen rekommendera er nyttja slogboden för minnesvärda grillkvällar i Sälens vackra vinterlandskap.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag, så ses vi i vinter!
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort