Kan jag åka gondol på sommaren?

Kan man åka gondolen på sommaren?

Kommentarer

  • Hej Johanna, och tack för att du hör av dig till oss med dina funderingar!

    Ja, nytt för denna sommar -24, är att Gondol Sälen kommer gå fredagar och lördagar. Även Toppstugan kommer vara öppen dessa dagar. Annars har vi vandringsleder runt om på berget om du är sugen att ta dig till toppen själv. Du kan läsa mer om gondolen på sommaren här: Kläppen (klappen.se)

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler funderingar!

    Hoppas vi ses i sommar
    // Sofia
    Kläppen Ski Resort