Finns det torkskåp, frys och bastu på Hotell Kurbits?

Finns det frys i lägenheterna i Kurbits?
Finns det torkskåp för fuktiga kläder?
Om man vill basta, lånar ni ut nyckel till dessa?
Finns det möjligheter att någonstans köpa glasspaket nära hotellet?
Jag varit i Kläppen i åtskilliga år och känner till vad som finns/fanns.

Kommentarer

  • Hej Olof!
    I lägenheterna på Hotell Kurbits finns det frysfack i kylarna. Det finns även ett torkskåp i varje hotellrum. Hotellet har ingen bastu, det du kan göra är att ta kontakt med receptionen för att få en kod till campingens gemensamma bastu. Om det är en viktig del i ditt boende kan jag rekommendera att filtrera ut de boenden som har bastu via vår onlinebokning.

    Glass finns att införskaffa på ICA Kläppen, samt styckglass på Fred´s Café ute på Tranantorget.
    Allt gott!
    // Elsa i receptionen
    Kläppen Ski Resort