Kan jag äta frukostbuffé på Kläppen? Drop-in?

Hej! Vi ska bo i stuga påskveckan. Finns det möjlighet att äta frukostbuffé nånstans i Kläppen utan att bo på hotellet och vad kostar det? Vuxen/barn...

Kommentarer

  • Hej Anette!
    Restaurang Halster serverar frukostbuffé på Hotell Kurbits med drop-in mellan klockan 07:30-10:00. Vi rekommenderar dock att du bokar bord då drop-in-platserna är i mån av plats. Kostnaden är 185 SEK för vuxen, 130 SEK för barn mellan 6 till 12 år och 60 SEK för barn i åldrarna 1 till 5 år.

    Ett till tips är Bageriets brödbod som har öppet från klockan 07:30. På Bageriet kan du köpa nygräddat bröd att ta med till stugan, alternativt bredda smörgåsar att äta på plats. Självklart serveras nybryggt kaffe, cappucino, latte, espresso, te och juice med mera.

    Vi ser framemot att ha er här på berget i påsk!

    Med vänlig hälsning,
    Sanna
    Kläppen Ski Resort