Friskvårdsbidrag för obligatoriska liftkort?

Hej,
Om man bokar boende v8 så ingår ett visst antal obligatoriska liftkort. Hur gör man för att utnyttja friskvårdsbidrag för dessa? Enligt våra regler ska det framgå på kvittot vem liftkortet är till. Dessutom ska det vara betalt samma år som liftkortet gäller. Det funkar inte eftersom man betalar liftkorten direkt vid bokningen.

Mvh. Håkan

Kommentarer

  • Hej Håkan,
    och tack för en mycket bra fråga. Det gläder oss att du planerar att skida i vår anläggning i vinter!

    När det kommer till de obligatoriska korten som ligger paketerade med boendet kan vi via vår bokningsavdelning lägga tillpersonuppgifter så som namn och personnummer. Det vi inte kan göra är justera betaldatumet, utan det går via vår samarbetspartner Klarna.
    För mer boknings- och betalningsinformation, vänligen besök www.klappen.se >>

    Om du önskar addera respektive personuppgifter rekommenderar jag dig att kontakta vår bokningsavdelning på bokning@klappen.se alt. +46280-96200

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort