Vad behöver jag för underlag när jag ansöker om friskvårdsbidrag för Skipass?

Vi har bokat boende och skipass och allt är betalt. Brukar ni fixa froskvårdunderlag för skipass som man har köpt?
Mvh Afshin Shareghi
Afshin Shareghi

Kommentarer

  • Hej Afshin,
    underbart att ni kommer och besöker oss den här vintersäsongen. Vi tycker att det är fantastiskt att skidåkning klassas som friskvård, så självklart ska ni ansöka om det bidraget från er arbetsgivare 😀

    När du köper Skipass online registreras ditt Skipass tillsammans med ditt namn direkt på fakturan. Det är fakturan och bokningsbekräftelsen som du lämnar in på din arbetsplats som underlag när du ansöker om bidraget.

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler funderingar, antingen här i forumet eller på info@klappen.se alt. 0280-96200
    Kläppen Ski Resort